Online adverteren

Kennisbank over Online adverteren

PESO Model

PESO model

Als bedrijf is het belangrijk dat je online wordt gezien. Steeds meer mensen doen hun aankopen online en zoeken online naar antwoorden op hun vragen… Lees meer
CPC betekenis en berekenen

CPC berekenen en betekenis

Kosten per klik (CPC) is een rekenmodel die meet hoeveel een adverteerder betaalt voor elke klik op hun pay-per-click (PPC) advertenties. CPC berekenen je met… Lees meer
wat is google ads?

Wat is Google Ads?

Google Ads is een belangrijk onderdeel van jouw online marketing strategie. Wanneer we het over advertenties hebben, kun je dat op verschillende platformen toepassen. Zo… Lees meer
STDC Model

STDC Model

See, Think, Do, Care: de kracht van een slimme remarketing-strategie 1. See  In de see-fase richt je je op een brede doelroep. Alle Google gebruikers zonder koopintentie zijn… Lees meer

Wat is CTR?

Click-through rate is een belangrijk begrip in online marketing. Met behulp van click-through rate kun je inzicht krijgen in het succes van je advertentie. Met… Lees meer

Wat is CPS?

CPS staat voor Cost Per Sale (kosten per verkoop) en is een manier van berekening van de kosten voor online advertenties via Google Ads marketing.… Lees meer