Online adverteren

Kennisbank over Online adverteren

PESO Model

PESO model

Het PESO model helpt je om te bepalen welke mediakanalen interessant voor je zijn. Wanneer je eenmaal bepaald hebt wat je doelgroep is en ook… Lees meer
CPC betekenis en berekenen

CPC berekenen en betekenis

Kosten per klik (CPC) is een rekenmodel die meet hoeveel een adverteerder betaalt voor elke klik op hun pay-per-click (PPC) advertenties. CPC berekenen je met… Lees meer
wat is google ads?

Wat is Google Ads?

Google Ads (voorheen Google AdWords) is een systeem waarmee je kunt adverteren binnen het netwerk van Google. Als je gebruik maakt van Google Ads, dan… Lees meer
STDC Model

STDC Model

See, Think, Do, Care: de kracht van een slimme remarketing-strategie 1. See  In de see-fase richt je je op een brede doelroep. Alle Google gebruikers zonder koopintentie zijn… Lees meer

Wat is CTR?

Click-through rate is een belangrijk begrip in online marketing. Met behulp van click-through rate kun je inzicht krijgen in het succes van je advertentie. Met… Lees meer

Wat is CPS?

CPS staat voor Cost Per Sale (kosten per verkoop) en is een manier van berekening van de kosten voor online advertenties via Google Ads marketing.… Lees meer