Google Merchant Center biedt de mogelijkheid om jouw producten te presenteren in de zoekresultaten van Google. Dit kan via Shopping Ads, organische Shopping-resultaten en Google…
Lees meer
In 2024 stopt Google Chrome met het gebruik van third party cookies. Dit is een belangrijke verandering, want ongeveer 70% van de internetgebruikers maakt gebruik…
Lees meer
De kans is groot dat je, ook al ben je je er misschien niet bewust van, al verschillende voorbeelden van native advertising hebt gezien. Tegenwoordig…
Lees meer
Adverteren via Google Ads is één van de snelste manieren om gevonden te worden door potentiële klanten. Als jij de juiste instellingen toepast, kom jij…
Lees meer
Als bedrijf is het belangrijk dat je online wordt gezien. Steeds meer mensen doen hun aankopen online en zoeken online naar antwoorden op hun vragen…
Lees meer
Kosten per klik (CPC) is een rekenmodel die meet hoeveel een adverteerder betaalt voor elke klik op hun pay-per-click (PPC) advertenties. CPC berekenen je met…
Lees meer
Google Ads is een belangrijk onderdeel van jouw online marketing strategie. Wanneer we het over advertenties hebben, kun je dat op verschillende platformen toepassen. Zo…
Lees meer
Steeds meer mensen maken gebruik van social media. Hierdoor wordt adverteren via de diverse social media kanalen steeds interessanter voor bedrijven omdat het een manier…
Lees meer