Het aanmaken van een Instagram advertentie is in grote lijnen hetzelfde als het adverteren op Facebook. Je maakt een Instagram advertentie namelijk aan in dezelfde…
Lees meer
See, Think, Do, Care: de kracht van een slimme remarketing-strategie 1. See In de see-fase richt je je op een brede doelroep. Alle Google gebruikers zonder koopintentie zijn…
Lees meer
Click-through rate is een belangrijk begrip in online marketing. Met behulp van click-through rate kun je inzicht krijgen in het succes van je advertentie. Met…
Lees meer
CPS staat voor Cost Per Sale (kosten per verkoop) en is een manier van berekening van de kosten voor online advertenties via Google Ads marketing.…
Lees meer
Typ om te zoeken
We gebruiken cookies om onze website en diensten te optimaliseren.
Functioneel
Deze cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert, zoals het onthouden van je voorkeuren.
Marketing
We verzamelen gegevens om advertenties relevanter te maken op basis van jouw voorkeuren.
Personalisatie
Deze cookies personaliseren advertenties op basis van je surfgedrag.
Advertentie opslag
Deze cookies zorgen ervoor dat je geen herhaalde advertenties ziet.
Statistiek
We gebruiken deze cookies om te analyseren hoe onze website wordt gebruikt en om verbeteringen door te voeren.